1000!

Våknet i dag, sjekket instagram også bare 1000 følgere! Helt sykt, jeg har liksom ventet på det en stund nå, og likevel er det så crazy. På skjermen er 1000 bare et tall, men så prøver jeg å forestille meg det irl, 1000 stykker fremfor meg også bare woah. Jeg postet en ny video i dag som takk og for å ha noe å poste, til tross for 1000 følgere har ikke 40 likes en gang, haha! Alle videoer kan ikke være like suksessfulle da.

BFHKKiYMME_

Hadde egentlig tenkt til å trene i dag, men så at de i siste liten hadde ordnet livestream av kvalifikasjonsrundene i Norgesmesterskapet, så jeg satt meg ned og så på de i stedet. Surt at jeg ikke fikk se kvalikken til amatørene, synes faktisk det er de som er morsomst å se på. Relaterer meg vel mer til dem, selv om det selvfølgelig er gøy å se på de litt mer øvede også! Også ser jeg alle deadliftene og syke fleksibilitetsmoves, også bare “wooow”. Jeg er så langt unna deadlifts, det er nesten ikke morsomt en gang :´)

Håper de ordner livestream til i morgen også, hadde vært jævlig synd å ikke få se NM. Heier på Bodø-jentene jeg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg