Nytt poletøy!

I går før jobb fikk jeg endelig hentet det nye poletøyet mitt på posten! Føles ut som en evighet siden jeg bestilte det. Og settene er så nydelige, fargene er så flotte, og jeg elsker glitteret! Dessverre er størrelsene littegrann store, jeg kunne nok fint hatt shortsen i xs. Skulle også ønske at det var scrunch bakpå rumpa. Toppen er og litt i største laget, men det er vanskelig å si om jeg hadde passet en small. Men den holder nå nipplene innafor, så det går greit.

BFWi1YDsMKg

Jeg har vært en latsabb den siste uka, og ikke trent verken mandag eller onsdag, så da måtte jeg nesten trene i dag. Men til tross for nytt poletøy ville jeg ikke trene. Men jeg pushet på og tok meg en økt, også ble det en shitty treningsøkt uansett. Disse dagene suger. Jeg var ikke fleksibel i dag, ikke spesielt sterk heller, jeg hadde dårlig grep, og kreativiteten for å finne på noen greie spins var nærmest ikke-eksisterende. What to dooooo. Etter hvert tok det seg littegrann opp, og jeg fikk til denne inverten her.

BFXLRvFsMIh

Den kunne jeg før, men etter tre måneder uten noe særlig trening mistet jeg den. Så det var jævlig kjekt å få den tilbake ass! Så surt å “miste” slike moves og triks, da vet man liksom at man har tatt et stort steg tilbake. Den trenger masse arbeid, men det går heeelt greit, jeg er bare glad for at jeg kan den igjen! Ellers var det for det meste bare det vanlige, øvde meg på Jade, inverts på feil siden, one handed spin, og litte grann på aerial bodywaves. Jeg synes de er så fine! Kommer ut video av det snart.

En siste screenshot fra økten, ganske fornøyd med denne handstanden.

3 kommentarer
    1. Hei!
      Kommer til å følge denne bloggen :D!
      Lurer litt på om dine erfaringer med å kjøpe poleklær fra utlandet. Kjøpte selv fra Mika Yoga Wear, men det var skyhøy tollavgift. Vil bestille noe nytt, men vil først vite om det er stor toll avgift på enkelte av merkene. 🙂

    2. Bambilegs: Hei, så koselig at du likte bloggen, og så gøy at du også blogger om pole 😀 Følger deg tilbake!
      Hmm, har aldri tenkt så mye over tollavgift egentlig, men i følge tollvesenet sin importkalkulator er tollavgiften på klær 10,7%, pluss mva på 25% og pris for fortollingen. Eneste jeg har vært borti av skyhøye priser er når jeg har bestilt fra badkitty.com, men det er fordi de har så sykt dyr frakt (billigste fraktmetoden er på 40-50usd), og du må også betale toll og moms på frakten. Så om jeg vil kjøpe noe fra Bad Kitty handler jeg hos polejunkie.co.uk. Ellers har jeg handlet hos Indi Polewear, Rad Polewear og Artista Activewear og aldri hatt problemer med at importeringsavgiftene har blitt høyere en først antatt (: Legger ved linken til tollvesenets importkalkulator så du kan regne ut selv ^^

      God helg (:
      http://www.toll.no/no/verktoy/importkalkulator/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg