School-life

Første uke med skole ferdig! Og jeg var syyyykt glad for å ta helg haha! Første uka var ganske kjedelig, bortsett fra turdag på onsdag var de resterende tre dagene bare orientering og introduksjon, altså hvor lærerne går over hva vi skal lære i faget, bla litt i læreboka osv. Også har vi vært ferdg rundt lunsj hver dag. Noen ting har vært kjekt å gå gjennom da, som den nye fraværs-grensa på 10%. Tenk, hvis jeg mister tre timer med gym første termin så får jeg ikke halvårs-vurdering…Tre timer! Det er jo faktisk ingenting. Så her gjelder det bare å være skjerpet og komme seg på skolen.

Jeg håper vi begynner ordentlig på fagene i morgen. For mye sausing og slacko blir kjedelig i lengden. Også er jeg så motivert nå, så har lyst til å få utnyttet den motivasjonen litt før jeg blir skolelei igjen og begynner å miste fokus haha. Er vel flere som meg? Som etter en sommerferie (eller i mitt tilfelle: tre år uten skole) gleder seg til å gjøre noe produktivt og ordentlig igjen, men etter to måneder skjønner du ikke hva faen det var du tenkte med da du GLEDET deg til å begynne på skolen. Liksom, wtf?! Vet også at om tre måneder kommer jeg ikke til å stå opp kl. 0600 som jeg gjør nå haha!


 

Måtte kjøpe litt nytt til skolestart. Rosa mappe til løsark og sånt, rutet skrivebok til matte og minion-matboks. Husker vi hadde flere ti-talls matbokser før, men nå finner jeg INGEN? Så da ble det en ny en. Prøvde å finne en med Hello Kitty eller noe, men de hadde visst bare Frozen og Minions.


 

Verdens fineste skolesekk har jeg derimot fra før av. Tenk, denne kjøpte jeg i en sånn jalla-bod i Bulgaria for 5 år siden, og den ser enda like fin ut! Faen meg kvalitet for pengene.

Krysser fingrene for at neste uke blir litt mer produktiv en denne.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg