Ønsker for høsten

I dag kjente jeg faktisk littegrann på motivasjonen til å trene, så jeg tenkte å gjøre det. Men så endte det opp med at jeg jobbet med lekser hele dagen… Og det var liksom en lett lekse som skulle vært ferdig på en time. Herregud. Om det ikke blir six-pack i år, så skal dere se at jeg får gode karakterer i hvertfall, haha! Håper på å få til en økt senere i uka da, vil komme igang igjen.

Aner ikke hvorfor, men jeg føler at å blogge er forenelig med skole. Jeg tenkte at det kom til å bli sykt mye lettere å blogge når jeg ikke gikk skole fordi da fikk jeg så mye mer tid til å dyrke interessene mine og blogge om de. Men jobb er ikke akkurat noe å blogge om, og jeg gjorde jo aldri noe spennende, sett bort fra å trene… Også er jeg ikke en person som pynter meg opp for ingenting, så da ble det aldri noe å blogge om.

Ironien i det hele er at nå som jeg ikke har råd til å prioritere klær og sminke har interessen aldri vært så sterk før. Nå har jeg faktisk en grunn til å stå opp tidlig og ordne meg for dagen, så jeg gjør faktisk det. Føles ut som en vond sirkel. For å strø salt i såret er jeg jo sluttet med snus, og hva blir pengene jeg sparer på det brukt på? Nødvendigheter, ikke ting jeg ønsker meg. Faen altså… Vel, jeg har i det minste råd til mat da!


 

kosedress – cubus // topp midten – nelly // topp høyre – bikbok // lip cream – nyx // sko – bianco/nelly

Gi meg styrke!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg