outfit liksom :’)

Herregud helgene går fort når man går på skole. Og hallo! Jeg våkner faktisk av meg selv rundt klokken 10 på morgenen. Er faen meg årevis siden jeg stod opp så tidlig i helgene haha! Anyway, helgen startet fantastisk da jeg kom hjem fra skolen til dette:


 

Åh, hvis ikke jeg har verdens beste mamma altså<3

Helgen har vært ganske produktiv. Har kost masse på kjæresten, vi har ett-års dag i dag. Men siden han har jobbhelg blir vi å feire det i neste uke. Ellers har jeg lakket negler, vasket veskene mine og tatt ned x-stagen min, som jeg har fått brukt en gang i sommer. Jævla dritt-sommer, kan telle på fingrene hvor mange finværs dager vi har hatt. På fredag tok jeg forresten “outfit-bilder” til dere, hahaha! Hadde egentlig ikke tenkt til å poste dem, menmen


 

Alt i alt var jeg utrolig fornøyd med både sminken og antrekket på fredag og tenkte jeg kunne ta noen bilder. Så leita jeg huset rundt før jeg konkluderte med at vi ikke har NOEN steder innendørs som egner seg for outfit-bilder. Seriøst, huset vårt er så fullstappet med møbler og pynt at det ikke finnes en eneste plass med ryddig bakgrunn. Det er to plasser ute som kunne fungert fint, men det er så jævla kleint, skjønner ikke at de bloggerne klarer det. Men så kom jeg på hvordan bildekvaliteten hos toppbloggerne var før i tida, så da knipsa jeg like så greit bare et par mobilbilder. I speilet til og med.

For å roe shoppe-abstinensene bestilte jeg noen ting på wish i dag. Ble en choker (som jeg ser for meg kommer til å gå ypperlig sammen med toppen på bildene over) og et sett med knuckle rings. Ble vel 30-40kr til sammen eller noe. Så får jeg noe nytt i allefall. Tror all shoppingen min det neste året kommer til å skje hos wish, er jo kun det jeg har råd til.


 

Og nå skal jeg lese på historie til i morgen. Har en lærer som gir oss lekser hver helg, supergøy… Men først Gyda og kjøpe godteri! Trenger motivasjon vet dere 😉

2 kommentarer
    1. Du kledde gensaren utruleg godt!
      Handler stort sett hos eBay sjølv! Føler det er greitt, ettersom eg føle eg får meir unike plagg enn dei fleste butikker som er tilgjengelig rundt her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg