En måned med skole

Hei! Hallo! Hvordan går det? Lenge siden sist!

Nå har jeg klart meg gjennom den første måneden på skole. Så tenkte å gi dere en liten update på hvordan det går og sånn. Det aller første jeg kan starte med er at jeg føler ikke jeg har tid til noe som helst! Prøver å legge meg mellom 22 og 23, og til tross for at vi nesten alltid er ferdig før kl 14 føler jeg at resten av dagen bare løper fra meg. Skjønner ikke hvordan folk klarer å ha et liv ved siden av skolen. Så er ikke uten grunn at jeg ikke har oppdatert dere.

Over til alt det positive! Jeg har så langt null fravær! Ingen timer, ingen dager, ingen anmerkninger for å ha kommet forsent. Sammenliknet med fraværet mitt sist jeg gikk på skole går det jo over alle forventninger!


 

Motivasjonen er enda høy, selv om jeg ikke er så hyped som jeg var i starten. Sikkert fordi jeg kjenner på hvor mye tid skolen faktisk tar. Men jeg er flink til å jobbe hjemme, holder fokus i timene og har et lite håp om at jeg skal klare å dra frem 10-klasse spiriten min og få 5 i (nesten) alle fag. Vi får se, det hadde vært sykt gøy i hvertfall! Gleder meg til før-etter bilde av karakterkortene mine fra begge påbyggs-årene :’)


 

Media vg2

Ellers? Klassen er grei, lærerne er greie, jeg står opp tidlig nok til at jeg rekker å ordne meg, og så langt lider jeg ingen nød på det økonomiske planet. Men fikk jo en grei lønning nå i september, så det blir spennende å se etterhvert hvordan det går å klare seg med månedslønn på ca 2000kr.

Det er rart å ha noe å gjøre om dagene, jeg er jo vant til ganske mye frihet så det er en tilpasningsgreie. Men jeg klager ikke! Tvert i mot trives jeg godt med å ha et mål å jobbe mot, har liksom en ny mening til livet mitt jeg ikke har hatt på noen år. Og det skal bli godt å endelig legge videregående bak seg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg