Tidsklemma

Den siste tiden har ting gått i ett. Først var det en stor innlevering i naturfag. Så var det en historieprøve, som også var et svært kapittel. Deretter var det en stor matteprøve. I dag hadde vi prøve i kultur og kommunikasjon, og på mandag har vi en stor naturfagsprøve, og etter den skal vi skrive stil i nynorsk… Alt dette har vært i løpet av de to siste ukene, så vi har hatt en prøve eller innlevering ca. annen hver skoledag.

I tillegg har jeg ekstremt dårlig råd denne måneden, så jeg jobber så mye som mulig i helgene så neste måned kan gjøre litt opp for oktober. Dessverre blir det litt hektisk å skulle jobbe så mye når vi har så mange prøver og innleveringer på skolen. Jeg har stengevakter denne helgen, og naturfagsprøve på mandag, så det blir nok ikke tid til mye annet enn jobb og skole i helga.

Den lille tiden jeg har ledig i helgene blir brukt til å ta igjen søvn. Da jeg kom hjem forrige helg var det første jeg gjorde å sove. Jeg våkna klokka 22, la meg klokka 02 igjen og sov helt til klokka 12 på formiddagen. I dag også sovna jeg med en gang jeg kom hjem og våkna nå klokka 22. Jeg sliter ennå en del med søvn, og får vanligvis mellom fire og fem timer søvn i hverdagene, så det er nok hovedsaklig grunnen.

Studydate med Malin, som her representerer hvor mye vi gledet oss til matteprøven, haha

Jeg klarer meg til tross greit på skolen. Har ennå ikke noe fravær, men er litt mer ufokusert i timene. Men med kaffe, powernap i friminuttene og ekstra innsats hjemme klarer jeg fint å henge med. Så langt har jeg vært fornøyd med alle karakterene jeg har fått, så jeg er glad for at innsatsen min gir resultater. Men kjenner jeg trenger en ordentlig frihelg nå, hvor jeg får brukt tida til det jeg vil, og ikke bare skole og jobb.

Satser på at vi får en liten pause i prøver og innleveringer etter naturfagsprøven på mandag.

– queen of powernaps

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg