Første økt på leeeenge!!!

Hallo! Lenge siden sist! Står det bra til eller? Jeg er som vanlig opptatt med skole, og som den pinglen jeg er blir jeg så sliten etter skole at jeg ikke gjør noe produktivt eller gøy. Så det er grunnen til at jeg aldri blogger mer.

Tilbake til overskriften da: jeg trente i dag! For første gang siden i sommer! Vi har egentrening i gym nå, og to gymtimer får vi lov å trene en annen plass enn på skolen. Så jeg benyttet meg av muligheten til å dra hjem og trene på stanga. Det ble en kort økt med for det meste bare tull. Jeg hadde ei venninne fra klassen med meg, så hun hadde det gøy med å kommandere meg til å gjøre både det ene og det andre. Så økten ble ikke så seriøs og streng, men det var gøy. Neste gang skal vi være litt mer ordentlig da.

Til min store overraskelse er jeg ikke så svak som jeg trodde jeg kom til å være. Handspring, shouldermount, dynamisk straddle spin, invert på spinning pole, alt gikk greit. Fikk til og med til cocoon, selv om jeg ikke har tøyd på måneder. Den største forskjellen var at jeg ble sliten av ingenting. Selv om jeg får til det meste uten å måtte overanstrenge meg var det ikke mange repetisjonene som skulle til før jeg begynte å skjelve og hive etter pusten. For øvrig gjorde faktisk ikke ting så vondt heller.

Det var sykt gøy å trene pole. Jeg føler nå at jeg har savnet det mer enn jeg har vært klar over. Lurer på om jeg skal få til en økt til i løpet av uken. Ønsker så veldig sterkt å få til en rutine hvor jeg trener to ganger i uken slik som før. Og gjøre det fast. Som om jeg skulle trent i et studio med faste timer.

BDszrcQsMGJ

 

Video fra i vår, ettersom jeg ikke orket styre med bilder i dag. Åh, savner den tida, var så flink å trene! Og fikk til så mye fint, og så mye jeg var fornøyd med! Må seriøst begynne å trene rutinert igjen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg