It does not matter how slow you go…

Jeg trente pole i dag! Hørte jeg et lite jubelrop fra det norske folk? Jeg tror det! Anyway, det kommer seg sakte men sikkert. Må bare være flink å ta kosttilskuddene mine fremover, og prøve pushe meg selv litt ekstra, så skal jeg forhåpentligvis komme meg i en ordentlig rutine snart.

Forståelig nok har jeg ikke gjort noe ekstraordinært denne økten. Prøver bare å komme meg tilbake på hesten (stanga) igjen liksom, så repeterer bare ting jeg kan fra før av med fokus på å gjøre ting riktig. Jeg merker godt at jeg er utrent, på alle måter. Ting gjør vondt, jeg blir svimmel av spinning-mode, hendene blir fort sliten, alt er tungt og jeg får vondt i hodet av å være opp ned.

Det verste er at alt er så tungt. Jeg klarer jo det aller meste jeg kunne før jeg slutta å trene, men siden alt er så tungt og vondt tør jeg ikke hive meg ut på noen lange, avanserte comboer. Venter med det til jeg er blitt i ordentlig form igjen, så slipper vi noen uhell hvor jeg plutselig detter på hodet fordi kroppen plutselig bare sa stopp.

For resten av 2016 er bare målet å komme inn i noe som ligner på en treningsrutine igjen. Hvis jeg klarer det håper jeg å komme meg opp på mitt normale nivå igjen innen 2017. Håper også at kroppsbildet mitt vil øke når jeg får trent meg litt opp, det har vært helt på bånn siden i vår, og tror det har en liten sammenheng med at det var da jeg sluttet å trene. Også skal jeg jo flytte ut og studere til høsten, og da blir jeg å begynne å trene i studio, så hadde vært fint å slippe ta nybegynner-kurs når jeg kommer dit haha! Herregud så mye jeg gleder meg til det forresten! Trene i studio, åh, det er drømmen!


 

Bildene er faktisk fra dagens økt, og det faktum at jeg er nødt til å påpeke det er litt flaut…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg