Kroppen er rar

Følte ikke for å trene i dag, men hadde en ekkel følelse av at hvis jeg ikke trente i dag ville det tatt 3 måneder før neste gang, så da fikk jeg et lite spark i rumpa. Jeg vil jo, selv om jeg ikke føler for å gjøre det på en måte… Vanskelig å forklare.

Økta i dag var litt bedre enn forrige gang, og jeg klarte å sy sammen en liten combo som jeg fikk gjort et par ganger før jeg ble sliten haha! Ville ha noe å poste på instagram, og når jeg filmer blir jeg så oppslukt av å få en bra video at jeg blir distrahert fra all negativ støy, som at jeg er sliten, svak, synes jeg er dårlig osv. Videoen ble grei, men jeg skulle ønske jeg fikk et bedre opptak uten hairflicken, haha, den så ikke så fin ut :’)

BM9n_hhhqZO

 

For øvrig er jeg sykt stiv, og jeg tror jeg har sagt det før, men du aner ikke hvor fleksibel du er før du tar en god 6-måneders pause uten tøying og skal prøve å tøye igjen. Får meg virkelig til å angre på at jeg ikke satt mer pris på hvor myk jeg var før. Ellers er kroppen litt rar. Jeg sliter med å gjøre fine inverts fordi de er så tunge, men jeg fikk til en one handed spin på spinning mode. Som jeg ikke har klart siden april. Får også til den invert-saken jeg akkurat fikk tilbake rett før jeg slutta å trene, lol. Men vanlige inverts, DE er liksom vanskelige?! Herregud. En siste liten sidenote er at jeg sliter med at jeg får krampe i høyrefoten når jeg pointer. Håper det gir seg snart.

God heeeeelg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg