Siste økt for uken

Det ble en økt til i dag, og det var virkelig den kjedeligste økten jeg tror jeg noen sinne har hatt, haha! Men siden jeg er så for å vise et nyansert bilde av virkeligheten hvor ikke alt er rosenrødt hele tiden vil jeg fortelle dere om den uansett.

Vi kan begynne med at jeg ikke følte for å trene. Null, niks, nada. Jeg føler meg merkelig tung i kroppen i dag. Kompakt på en måte. I tillegg klarte telefonen min å gå tom for strøm i morgest, og da er det bare gudene som vet hvor mange timer det tar før den vil skru seg på igjen. Det suger, for da blir det ikke noe filming til instagram.

Selv om jeg ikke følte for å trene så liker jeg jo pole, så jeg så gjennom instagram-feeden og videoer på youtube. Etter hvert begynte jeg å føle meg litt inspirert, og etter mye frem og tilbake bestemte jeg meg for å trene på betingelse av at hvis jeg ikke hadde det gøy skulle jeg få lov til å gi meg. Det er knepet mitt for å få meg til å trene når jeg virkelig ikke vil.

Akkurat det trikset pleier vanligvis å fungere dritbra, jeg elsker jo pole og synes det er så gøy, jeg må bare komme meg over dørstokkmila. Men not today. Alt var tungt, alt gjorde vondt, jeg følte meg enda tung og rar i kroppen. Og til tross for at jeg har fire comboer jeg vil bli flink på, og masse annet jeg burde øve på for å få tilbake styrken og fleksibiliteten min var ikke noe gøy. Jeg følte meg bare sliten.

Så etter en time ga jeg meg og tøyde litt. Det er jo litt trasig, ettersom dette er en fridag og jeg hadde planlagt å trene. Men hey, jeg ga det et forsøk! Og jeg trente i en time, som er en million ganger bedre enn ingenting. Og jeg har allerede trent to ganger denne uken, så jeg har uansett vært flink. Veldig mulig at jeg føler meg sliten nettopp fordi jeg har trent to ganger allerede, og kroppen min trenger litt hvile.

Nytt forsøk på tirsdag! Gleder meg ufattelig mye til jeg får styrken min tilbake igjen, må bare være tålmodig, stå på og gjøre det som skal til for å komme meg dit!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg