Dagens økt, ny telefon og show

For to uker siden

meg til instagram-følgerne mine: im back bitchess<333

telefonen min: lol, nei

også døde den

Så mye for mitt store comeback… Men i dag fikk jeg endelig min nye Samsung Galaxy s7 Edge<3 I gull! Så nå blir det videoer og bilder fremover!

Kjapt bilde fra dagens økt, elsker kameraet! Jeg føler meg som shit i dag, så video får det bli en annen gang.

Ogsåååååå… Jeg har alltid hatt lyst til å, vel…. vise hva jeg er god for. På en eller annen måte. Om det skulle være NM, bare en opptreden på et arrangement eller noe annet, jeg vil i hvertfall prøve å opptre en gang. Så i dag meldte jeg meg på talent-konkurransen vi har på skolen hvert år. Og jeg har så blandede følelser angående det, for som dere vet har jeg ikke trent noe særlig siden i vår. Og jeg har nøyaktig to uker på meg til å få laget og øvd inn en rutine. Ikke mye tid akkurat, haha!

Så jeg jobber med en rutine jeg har fra før av og har planlagt å trene hver eneste jævla dag fremover for å komme meg i form og få lært rutinen ordentlig. Tok meg en økt i dag som gikk ok. Jeg får ennå vondt av leg-hangs, jeg sliter med krampe i tærne når jeg pointer, jeg hadde hodepine og en ganske utkjørt høyrearm etter å ha spilt volleyball i gymtimen. Men jeg fikk øvd inn den første store comboen, som er helt i starten av rutinen, så den er godkjent!

Nei, jeg skal prøve være flink å oppdatere dere på treningen fremover! Spennende blir det i allefall!

3 kommentarer
    1. mairho: æ trur det sku gå greit, ser i hvertfall ikke for mæ at det står vakte i døra og spør om skolebevis, så e nok ingen som stoppe dæ :’)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg