Kill your darlings

Kjapt bilde fra dagens økt. Ikke like imponerende kvalitet i dag…

I dag klarte jeg sånn høvelig å koble sammen de tre første delene i koreografien, så det er stor tommel opp! Jeg skjønte raskt at jeg måtte endre på flere ting, i hovedsak fjerne/endre flere moves…. Og mulig at jeg må fjerne eller endre flere. Rart det der, hvordan tidsperspektivet kan være så off. Tror at jeg rekker å gjøre 10 moves på 10 sekunder, og når jeg prøver klarer jeg maks 3 moves. Jeg har altså mye å lære når det kommer til koreografi. Men det fikser seg, må bare være fleksibel og endre det som trenger endring. Kill your darlings, som medie-lærerne pleide å si til meg.

Nå har jeg fått ordnet med skolen, så fra og med i morgen til og med hele neste uke får jeg bruke gymsalen på ettermiddagene! Så da skal jeg trene hver dag etter skoletid, DET blir digg det. Da skal det bli mye filming også, må jo sjekke om dansen ser bra ut, om den trenger justeringer osv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg