Tatt meg vann over hodet?

Jeg er nesten ferdig med å skrive hele koreografien nå, men jeg har bare fått øvd inn ca ett minutt av den, og bare der var det mye jeg måtte endre på. Så selv om jeg har skrevet ned mitt første utkast har jeg ennå 2 minutter jeg ikke har øvd inn, og når jeg begynner å øve inn den delen blir det nok mye som må forandres der også. Som gjør at etter alle endringene har jeg kanskje ikke så mye tid på meg til øve inn det ferdige produktet likevel. Åååh, jeg føler virkelig at jeg har tatt meg vann over hodet!

Også sliter jeg litt. Jeg synes selv at jeg har vært så flink å idiot-sikre denne koreografien, ha bare enkle moves som jeg VET at jeg klarer. Men jeg er så redd for at jeg ikke skal klare en simpel invert som planlagt en gang. På instagram ser det så bra ut, men sannheten er at bak hver video ligger det minst fem forsøk før jeg fikk en video jeg endelig var fornøyd med. Men på en forestilling har jeg bare ett forsøk. Det er ride or die, det får briste eller bære, enten så går det bra eller så går det over.

Bare litt til nå, så er jeg ferdig med det første utkastet. Nå skal jeg på jobb!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg