3 år med pole!

11 desember 2013 hadde jeg endelig fått pusset opp og flyttet ned i kjellerstua. Alt strevet for at jeg skulle ha en plass til stanga og starte min nye hobby. Og her er jeg. Tre år senere. Jeg er mildt sagt ikke så fornøyd med innsatsen i år, men i år har jeg min første forestilling i en konkurranse. Det er da noe! Tre år tok det før jeg kom meg på scenen, haha. Jeg er spent!

Angående talentiaden begynner jeg endelig å se litt lysere på ting. I går ble jeg ferdig med utkastet til koreografien, og jeg er SÅ lettet! Nå har jeg i hvertfall noe å jobbe med. Jeg hadde deadline til i morgen på å bli ferdig med utkastet, og jeg var så stuck på to deler at jeg til slutt tenkte faen heller, hva som helst, HVA SOM HELST blir å duge! Godt å være ferdig med den delen, nå føler jeg faktisk at det går fremover.

I dag har jeg øvd på de store comboene, og alle er godkjent! Var en liten ting som måtte endres på, men ellers gikk alt ganske greit. Sidne jeg bare har en stang blir koreografien gjort på spinning pole, og noe av det jeg virkelig må øve mye på er å få riktig mengde fart når jeg gjør inverts og spins. Det er en sweet spot hvor jeg må ha så mye fart at jeg rekker å gjøre hele comboen med spin, men det må ikke bli så mye at jeg ikke har kontroll. Vanskelig det der.

BN4gwwHBV7q

Her er en smakebit på litt av det som blir med i koreografien. Etter ayesha er det faktisk freestyle, som jeg er litt stolt over haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg