Fish-flop!

Oppi all øvinga fikk jeg endelig til noe nytt som jeg har prøvd leeeenge på, nemlig fish-flop! Åh, det har vært en av de tingene som ser så jævlig enkelt ut men jeg har bare ikke klart å “finne ut av” den. Så prøvde jeg i dag bare for moroskyld og jeg fikk til! Ah, skal ta den med i rutinen min!

BN92fRUhL54

(dere burde se videoen altså heh, kort fortalt er det en kul måte å stumpe baklengs kråke på)

Selv om det ikke var noe stort fancy triks var det skikkelig digg å få til noe nytt igjen! Så det satt en skikkelig god stemning for resten av økten.

I dag er jeg tilbake der hvor jeg tror at forestillingen faktisk kanskje kommer til å gå bra. Jeg valgte å bytte sang, og jeg merker at det virkelig var riktig avgjørelse! Den første sangen hadde ganske høyt tempo, og selv om jeg klarte å holde følge ble jeg veldig utslitt etter bare en combo. Også var det sykt vanskelig å gjøre ting pent siden jeg aldri hadde tid til å tenke over hva jeg gjorde. Det var litt trasig, for jeg liker den første sangen sååååå godt, den er så hype og upbeat og god stemning. En annen gang kankskje.

Koreografien må endres litt på siden jeg har byttet sang, men det blir ikke noen issue. I dag fikk jeg endelig øvd inn de to første minuttene! Jeg er med andre ord halvveis! Det ser ikke perfekt ut enda, jeg har mye å jobbe på, men jeg klarer det i hvertfall.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg