Overbelastet skulderen

Etter å ha trent i flere timer den siste uken klarte jeg å overbelaste skulderen. Det høres litt dramatisk ut, men jeg vil ikke gå så langt som å kalle det en skade. Noen bevegelser gjør ganske vondt, og hvis jeg fortsetter å pushe på er det nok ikke mye som skal til før det blir til en skade. Så jeg trente ikke i dag.

Jeg stresser faktisk ikke noe over det. Det er nesten litt greit at skuldra sa stopp, for nå kan jeg endelig ta en liten pause uten å få dårlig samvittighet. Nå har jeg presset meg til det maksimale, jeg har gitt det mitt beste, og det er jeg fornøyd med.

Dessuten gikk det ganske greit på treninga i går.  Jeg har fått litt selvtillitt. Jeg føler at jeg har akseptert at dette ikke blir som jeg ser for meg, for jeg ser for meg en dans hvor jeg presterer på samme nivå som proffe. Men dette er min første forestilling, og det kommer ikke til å bli perfekt. Jeg kommer kanskje til å få litt jernteppe, plutselig flyte over i en move jeg ikke skulle gjøre, linjene og tærne kommer ikke alltid til å være on point, og publikum vil mest sannsynlig kunne se at jeg ikke har så mye erfaring når det kommer til koreografi og forestiling.

Men jeg kan pole, så dette blir å gå bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg