Talentiaden ble avlyst

Vel, det var et antiklimaks… Talentiaden jeg skulle opptre på er blitt avlyst på grunn av for få påmeldte.

Jeg har litt blandede følelser angående det. Det suger jo maks, ettersom jeg har jobbet hardt og trent i flere timer for å få gjort ferdig dansen, også var liksom alt det for “ingenting”. På den andre siden var det likevel helt greit. Jeg overbelastet skulderen som stoppet treninga, og det har skjedd så mye annet de siste dagene at det var egentlig greit å slippe stresse over talentiaden.

Men det har heldigvis ikke vært for ingenting. Jeg har lært masse av dette. For det første at jeg må/burde øve på å gå gjennom hele koreografier ofte! Når jeg gikk gjennom hele dansen sa det plutselig stopp midt i fordi jeg var så sliten. Jeg bare måtte stoppe opp for å samle meg litt. Og det var bare etter to minutter med spins, litt leghangs og floorwork. Og når jeg begynner å bli sliten glemmer jeg helt av å gjøre ting pent. Da vil jeg bare få triksene overstått. Jeg har helt elendig kondis med andre ord.

Jeg trodde jeg skulle være flinkere til dette. Jeg er jo kjempefornøyd med mange av comboene mine på instagram, og synes at de har vært ganske godt gjennomført med fine linjer, smiler til kamera osv. Så i hodet mitt skulle jeg jo bare sy sammen 4-5 stykker av noen slike comboer. Når jeg klarer å gjøre dem så bra hver for seg, hvor vanskelig kan det da være å gjøre dem like bra rett etter hverandre? Vel, det var mildt sagt vanskeligere enn jeg hadde trodd.

Planen er å høre med skolen at det går greit om stanga står der og at jeg får trene der noen ettermiddager i uken. Det er fryktelig upraktisk å skulle trene koreografi hjemme i kjelleren, der det er så lite plass. Jeg har jo et lite håp om å en dag være med i NM, og kanskje opptre på arrangementer og liknende, men da må jeg virkelig øve mye mer på koreografi! Jeg gleder meg masse til den dagen jeg får til å gjennomføre en hel rutine perfekt!

Kanskje jeg får opptre en gang i 2017 da?

2 kommentarer
    1. Ååh, æ håpe du får opptre i 2017 iallefall, nu som du har en koreografi på lur! Forresten va det et veldig fint bilde av dæ <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg