Mitt 2016

Januar

Jeg startet året med å miste telefonen min på nyttårsaften, og lå hjemme med en skade fra tidligere i jula, som satt en stopp for treningen. Jeg kjørte Ida Elise og flyttelasset hennes til Bodø, og var noen dager der hos pappa. Jeg skrev en guide for de som vil lære seg pole hjemme, og var på forsiden av lokalavisen Hålogaland Avis. Ellers ble jeg 22 år den 21 januar, og feiret dagen med stor fest hos Ida Elise (:

Februar

Jeg husker nesten ingenting fra februar haha! Jeg prøvde å komme meg inn i en treningsrutine etter skaden i jula, hadde en økt på hoopen, sleit mye med motivasjonen og glemte å melde meg på NM.

BCL_y2rsMB1

Mars

I mars fikk jeg endelig en rutine på treninga, og jeg var i full gang med å forberede meg til å trene på x-stagen om sommeren. Jeg lærte et nytt triks jeg hadde ønsket meg lenge kalt Nirvana. Midt i måneden dro jeg på besøk til lillesøster i Oslo, og koste meg masse der nede! Spesielt shoppingen var herlig, har ikke hatt en like real shoppingrunde siden da.

 

April

Den gode treningsflyten fortsatte, og jeg trene jevnt flere ganger i uka og storkoste meg! Begynte å få en god del følgere og likes på instagram, som jeg var veldig glad for. Den 8 april gikk det galt, og jeg knakk to tær under trening og ble sykemeldt i to uker. Men jeg var fremdeles kjempemotivert, og brukte tiden som sykemeldt til å tøye og blogge om pole. Jeg begynte å trene igjen på slutten av måneden. Ellers donerte jeg blod for første gang.

Mai

Yogini-videoen min tok litt av og fikk over 10 000 visninger, og den 7 mai hadde jeg endelig fått 1000 følgere på instagram. Jeg fikk til to nye moves den måneden, blant annet Plus Sign, som stod på goals-lista. Den 13 mai hadde jeg fått nytt pole-tøy, og lite visste jeg da at jeg skulle ta min siste økt på flere måneder.

Juni

Mener å huske at det var drittvær i juni, og jeg var masse sammen med typen. Jeg søkte meg inn på videregående igjen med den ny-innførte fullføringsretten, og shoppet masse ny sminke.

Juli

Amanda var i Harstad nesten hele sommeren på grunn av sommerjobb, så jeg var mye sammen med henne. Ellers jobbet jeg fra 7-14 i hverdagene, og spilte masse Pokemon Go.

August

Husker jeg fikk meg ei lita økt på x-stagen ute, før det ble drittvær igjen. Den 22 august fikk jeg telefon fra skolen med tilbud om skoleplass, som jeg overlykkelig takket ja til. Dagen etter hadde jeg min første skoledag på 3 år, og resten av august var jeg en liten Hermione Granger og la hele livet mitt ned i skolen. Ellers fikk jeg meg et eget sminkebord på rommet, som jeg er overlykkelig for den dag i dag!

September

Jeg var fremdeles i full skolemodus, og brukte ettermiddagene til å øve på matte. Synes det var rart å ha noe å gjøre hver eneste dag, og følte at tida løp fra meg. Det synes jeg for øvrig enda, haha! Ellers gjorde jeg et forsøk på å ta outfit-bilder hahaha! Jeg var fremdeles veldig flink til å komme meg opp tidlig nok til å sminke og ordne meg før skolen. Ooooog jeg begynte på vippe-serum fra iGlow.

Oktober

Oktober var over på et øyeblikk, vi hadde SÅ mange prøver og innleveringer at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Her er et lite utdrag fra ett innlegg fra oktober:

“Den siste tiden har ting gått i ett. Først var det en stor innlevering i naturfag. Så var det en historieprøve, som også var et svært kapittel. Deretter var det en stor matteprøve. I dag hadde vi prøve i kultur og kommunikasjon, og på mandag har vi en stor naturfagsprøve, og etter den skal vi skrive stil i nynorsk”

November

Mellom alt av prøver og innleveringer begynte jeg endelig å trene igjen i november! Sleit mye med å komme meg i form, og alt var ganske tungt. I tillegg døde telefonen min, så jeg fikk ikke postet noe fra øktene mine på instagram.

Desember

Endelig fikk jeg ny telefon, som jeg egentlig skulle ha prioritert for lenge siden! Jeg meldte meg på skolens talentiade som skulle være i slutten av måneden, og bestemte meg for å trene hver dag fremover for å naile den. Blant annet fikk jeg lov av skolen til å bruke gymsalen til å trene der på ettermiddagen. Talentiaden ble dessverre avlyst. Den siste skoleuken var fylt av stress, ettersom vi hadde både prøve og innlevering i naturfag, men den 22 fikk jeg endelig ta juleferie! Jula ble feiret hos Jonas og hans familie, og i romjula har jeg spilt Zelda Wind Waker hver dag heh.


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg