Im obsessed

Jeg lurte på om det å starte en bullet journal egentlig var en god ide. Jeg sliter en del med å lage meg nye vaner, og jeg så ikke for meg at jeg kom til å ha tida til å holde på med den, eller i det hele tatt gidde. Men jeg bestemte meg for å i hvertfall prøve, og jeg er helt hekta! Jeg vil ikke gjøre noe annet enn å sitte å tegne i den og gjøre den fin haha! Har holdt på med den i 4 timer nå, og måtte gi meg fordi jeg begynte å bli sliten i handa.


 

Som dere ser over har jeg allerede gjort noen feil, men så langt har jeg vært veldig fornøyd med hvordan jeg har løst dem. Her ble den første tegninga bare trasig, og tittelen “januar” ble sikkert 5 ganger mindre enn det jeg ville den skulle være. Så jeg tegnet ei ny tegning og limte den over. Ble kjempefornøyd med den nye tegninga, og jeg brukte faktisk ikke mer enn 90 min på den.

 


 


 

Jeg har enda mye å lære. Siden jeg ikke har tegnet så mye de siste årene er jeg ganske rusten, og kreativiteten min er litt slowgo. For å få kreativiteten min i gang låner jeg en del ideer fra internett, men jeg klarer i hvertfall å gjøre min egen vri på ting! Hehe, ser for meg at når boka er full kommer det bare til å være collager og lister og mood boards i den. Men det var akkurat derfor jeg ville ha en bullet journal, hvis ikke kunne jeg bare fått meg en vanlig agenda.

Nå er det bare å vente og se om jeg blir å fortsette å bruke den når konseptet ikke er nytt for meg lengre :p

4 kommentarer
    1. Kor sykt flink du e! Æ elske å planlegge og ha liste over ting, så det der va ikkje en dum idè, men æ e absolutt ikkje kreativ nok, hahaha! 😀

    2. mairho: haha takk ^_^ du treng jo ikke nødvendigvis være så kreativ, e mange som bare har en minimalistisk bullet journal uten masse tegninge og sånn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg