Første økt i 2017

Sist jeg trente var en liten uke før juleferien, så i mitt hode er det ca to uker siden jeg har trent, som ikke er så ille. Men så sjekker jeg datoen og ser at det er nærmere en måned. Oops!

For å få meg på rett kjør har jeg laget meg en challenge. 25 økter før sommeren. Vi tar sommerferie i uke 25, og målet mitt er å trene en gang i uka, så dette føler jeg at jeg burde klare. Jeg tegnet den ned i bullet journalen min, så fargelegger jeg en rute når jeg har trent. Jeg er allerede en uke på etterskudd, hehe, så det føltes skikkelig godt å fargelegge den første ruta etter økten i dag!

Til høyre har jeg laget en treningslogg for de 25 øktene. Synes det er fint, for da får jeg se hvor lang tid det går mellom hver økt, hva jeg øver på, og om jeg stort sett er fornøyd eller ikke. I dag tegnet jeg en enkel smilemunn. Synes ikke økta var så sykt bra, men jeg var fornøyd fordi jeg klarte å piske meg selv over dørstokken og faktisk fikk trent. Og akkurat i dag var det nok for at jeg skulle være fornøyd (:

Økta var ganske standard. Målet mitt for i år er å jobbe med koreografi, så jeg har gitt meg selv en utfordring for januar og februar: lage og øve inn en koreografi jeg kan utføre på soverommet mitt. Med den plassen og stanga jeg har til rådighet her. Jeg er lei av å la problemer komme i veien, demotivere meg og hindre meg i å nå mine mål. Fra nå av vil jeg heller jobbe rundt problemene, i stedet for å klage. Så i dag jobbet jeg med en enkel combo jeg ville ha med i koreografien, og prøvde å gjøre den fin.


 

Neste økt blir forhåpentligvis litt senere denne uka. Er jo ei økt på etterskudd mtp challengen, og vi har både matte og naturfagsprøve de kommende to ukene, så tør ikke satse på at jeg kommer til å få trent en ekstra gang i løpet av de to ukene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg