dagens: Floorwork

Økta i dag var…. vel… ikke av de beste. Jeg hadde glemt av at jeg har en liten strekk i det ene låret, så den strakk jeg på nytt under oppvarming… UNDER OPPVARMINGEN LIKSOM. Ble helt forvirra, jeg bare “skal jeg fortsette å trene, eller bare quitte nå”??? Men jeg hadde uansett tenkt å øve på floorwork, og ikke av den sykt fleksible sorten. Så jeg fortsatte, og det gikk fint.

Jeg er egentlig fornøyd med økta, det er bare meg selv jeg ikke er fornøyd med, om det gir mening. Jeg er så lei av å føle at jeg suger. Jeg har ikke lyst til å trene fordi jeg føler at jeg aldri kommer til å bli fornøyd. Ingenting jeg gjør blir fint. Det er hakkete, bena skjelver, føttene flexes, og alt blir bare feil. Jeg vet ikke om jeg er blitt så mye dårligere enn det jeg var før, eller om jeg bare har blitt mye mer kresen. Uansett så liker jeg det ikke. Skulle egentlig ønske at jeg heller trodde at jeg var best i verden, enn å være så smertelig klar over alle feilene mine.

BPc_9-rhgGx

Jeg ble litt glad da, når jeg klarte å “extende” foten uten hjelp fra handa. Så det fikk bli dagens insta-video, haha..

Hvis jeg ser på det helt teknisk sett, så gjorde jeg det bra denne økten. Jeg fant en enkel floorwork-rutine på youtube jeg klarte å henge med på, med ting jeg klarer å gjøre, og fikk øvd inn nesten hele greia. Jeg gjorde den til en sang som passet, og det ble faktisk en ordentlig dans. Men jeg orket ikke filme den fordi jeg visste at den ikke hadde sett bra ut. Ikke bra nok i allefall. Kanskje neste gang.


 

Om ikke annet så er det i hvertfall fint å kunne fargelegge den neste ruta gul. Jeg står nå på i hvertfall. Prøver i hvertfall. Under er nå video av rutinen jeg øvde på, om noen andre skulle ha lyst til å prøve.

Guh, jeg er så lei, vil bare at pole skal være gøy igjen 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg