That afterworkout glow

Jeg har ikke fått trent tidligere i uken på grunn av prøver på skolen, og da jeg kom hjem fra skolen lagde jeg meg et ostesmørbrød og… sovnet. Derfor liker jeg ikke å trene på fredager, for da sover jeg alltid etter skolen. Men jeg våknet rundt 7 i kveld og jeg tror den powernapen gjorde susen, for jeg stod opp og, wait for it, hadde lyst til å trene! Jeg begynte med en gang å rydde rommet og planlegge hva jeg skulle øve på.

Som om ikke det var fantastisk nok var jeg ikke så sliten under økta heller! Jeg gadd gjøre massevis av inverts, øvde meg på mange tunge comboer, flere forskjellige moves, øvde inn starten på en ny rutine. Og jeg hadde det gøy! Fikk til og med en film jeg skal poste på instagram i morgen.


Hehe, den moven til venstre der er nok min favoritt-pose for tiden.

Det var skikkelig digg å ha ei skikkelig god økt igjen! Føler at håpet, ambisjonene og treningsgleden begynner å komme tilbake. Så langt har jeg i hvertfall vært flink å følge planen min og trene en gang i uka, og så lenge jeg klarer å opprettholde den rutinen tror jeg at jeg kan nå noen mål.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg