Its better to look like an idiot on the pole…

..than to look like an idiot on the couch

Vel, økta i dag vil jeg egentlig ikke regne som ei økt. Jeg følte virkelig ikke for å trene, jeg er full av taco og formen er daff. Så for å gi meg selv et lite dytt byttet jeg ut den lange oppvarminga med enkle spins på stanga, og lovet meg selv at jeg kunne gi meg etter 30 minutter hvis det ikke ble bedre. Jeg tok også på meg mermaid-toppen min for ekstra motivasjon.

Det ble 45 minutter, før jeg innså at økta ikke kom til å bli noe givende. Miksen i magen av pepsi max og taco gjorde meg kvalm, og grepet var elendig. Men jeg fikk jobbet på en combo jeg vil få filmet til instagram, og jeg prøvde i hvertfall. Og 45 minutter er jo så absolutt bedre enn 0 minutter. Så tommel opp for det!

Goals-lista for 2017 er endelig kommet opp. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ha noen liste, ettersom jeg ikke er så interessert i triks lenger. Men jeg har mange mål for 2017, så jeg tenkte jeg kunne skrive de ned selv om ikke alle målene er triks. Så får jeg sett på slutten av året om jeg har nådd målene, og hvis ikke; hva jeg må jobbe mer på for å nå dem. Så årets goals-liste er litt annerledes, men jeg liker det! Håper jeg klarer å nå målene mine 🙂

På onsdag i neste uke skal jeg trene med Maria, yay! Det er så lenge siden nå, og jeg gleder meg helt sinnsykt mye! Tror det blir ei god økt, føler at det hadde hjulpet enormt på treningsgleden å trene sammen med henne igjen.

5 kommentarer
    1. 45 minutter er så absolutt bedre enn 0 minutter- du er flink som trener selv om lysten egentlig ikke er der, og selv med magen full av pepsi og taco 😉 Jeg har ikke trent i dag, men i morgen må jeg sikkert ta meg litt sammen 😛 ha ha

    2. Charlotte: Pole er kjempegøy, anbefaler alle som synes det ser gøy ut å teste det 😀 Trenger ikke være spesielt sterk for å begynne, musklene og styrken du trenger for mer avanserte triks kommer etter hvert ^_^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg