Pole med Maria<3

Åååh, kjente det var skikkelig digg å trene med Maria igjen! Jeg elsker at vi kan ha det gøy med spins og triks, samtidig som vi kan le av hvor stive og svake vi har blitt, og ellers snakke om alt fra a til å.

Økta i dag ble en god gammeldags “triks-økt” for min del. Jeg øvde på mange gamle og kjære moves, som har havnet litt i skyggen siden jeg for tiden a) er så sliten og b) fokuserer mest på flyt, linjer og dans. Klarte til og med et nytt triks i dag, Seahorse! Den synes jeg er veldig vanskelig, så det blir nok å ta en stund før den sitter godt. Fikk ikke ordentlig bilde av den en gang, datt ned hele tiden og da jeg endelig kom inn i den ble det i denne vinkelen

Vel, rumpa så nå fin ut :’)

Ellers øvde jeg en del på Iron X. Den ligger jeg faktisk ikke så dårlig an på, tror bare jeg må øve litt til, så blir den bra! Atm klarer bare å holde den i omtrent 1-2 sekunder, også klarer jeg IKKE å smile eller lage et annet vettig ansiktsuttrykk haha! Men jeg tror ikke den er langt unna brukbar nå altså 😀

Jeg har bestemt meg for å utvide/endre litt på oppvarmingen min, og inkludere mer ben-øvelser. Jeg har jo en ganske flat rumpe og tynne lår med thigh-gap, så ben er noe jeg lenge har hatt lyst til å jobbe mer på. Men jeg tror ikke jeg skal satse på en egen ben-økt i uka, så jeg blir heller å inkludere flere ben-øvelser i oppvarmingen. Så langt har jeg vært kjempeflink å følge rutinen og trent pole en gang i uka som planlagt, så er ganske spent på å se resultatene i sommer! Det blir i hvertfall spennende å se om jeg får litt rumpe og lår!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg