99kr

Nyeste tilskudd til capsule wardroben min

Jeg lever for disse basic-toppene fra Cubus. Vil ha dem i alle farger<3

Jeg jobber meg sakte opp mot drømme-garderoben, men akkurat nå føles prosjektet ut som et helvete. Jeg oppdager stadig flere plagg jeg ikke er fornøyd med, og det tar evig-lang tid å få kjøpt inn nye plagg som erstatter dem. Slik som de hvite toppene mine, som jeg kjøpte fordi “jeg trenger jo hvite topper”. Men jeg liker jo ingen av de, jeg unngår jo å bruke dem! Mitt mest brukte plagg er nok den sorte jeansen, og jeg HATER den jeg har fra før. Elendig kvalitet, den kan rakne hvert øyeblikk… Den nye toppen fra Cubus erstatter forsåvidt en gammel topp jeg aldri bruker.

Budsjettet mitt er det strammeste jeg har hatt siden jeg ble myndig, så jeg kan ikke kjøpe inn alt med en gang heller. Jeg må spinke og spare, og ta det ett plagg av gangen. Jeg føler at jeg venter på alt for tiden. Jeg venter alltid på neste lønning. Jeg venter på å få ordnet ny telefon. Jeg venter på jeansen jeg bestilte for tre uker siden. Jeg venter på de nye brillene mine. Jeg venter på de nye bankkortene mine. Jeg venter på å bli ferdig med videregående slik at jeg også kan ha en normal økonomi, omså bare i et par måneder.

Jeg er så lei av å vente.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg