New love

Som jeg har ventet<3 De gamle brillene mine har nå helt feil styrke og glassene er så slitte at jeg ikke ser klart gjennom dem, så nye briller har vært på ønskelista ett år eller to nå. Jeg elsker gull og bruker nesten bare gullsmykker, så denne gull-innfatningen fra Ray-Ban falt jeg pladask for. Det er faktisk en solbrille, som jeg har fått vanlige glass i. Ekstra pluss var at jeg fikk med solbrille-glassene, så når disse brillene er blitt slitte og for svake i styrken kan jeg bytte ut glassene med solbrilleglassene slik at jeg får solbriller! Kjøpte de forøvrig hos Brilleland om noen lurte.

Jeg prøvde tappert å ta noen bilder med brillene på, men jeg var mitt vanlige ufotogene jeg i dag, og siden jeg allerede har linser på tok det ikke lange tida før jeg begynte å få vondt i øynene. Så jeg får prøve å ta noen bilder senere.

Andre gode nyheter er at jeg signerte kontrakt for student-leilighet på Ås på fredag!!! Det er helt sinnsykt! Jeg har vært her i Harstad så lenge nå uten å få gjort en jævla dritt at jeg en stund virkelig lurte på om jeg noen sinne kom til å komme meg vekk herfra. Og nå har jeg signert kontrakt! Ææææh jeg er så gira! Ting skjer!

6 kommentarer

Siste innlegg