Sær inspirasjon

Er det noen andre enn meg som pleier å se på sånne “how I got fit” og “my fitness journey” videoer på youtube? Jeg elsker det! Er en slags avhengighet for meg, jeg kan se hundrevis av slike videoer, som om det liksom skulle gjøre noe for meg og min “fitness-journey”. Men jeg blir skikkelig gira og tenker “yes, jeg kan også trene 40 ganger i uka og meal-preppe hver dag og bli superfit jaaaa”!

Men når jeg endelig få ræva mi opp fra stolen og inn i treningstightsen forsvinner hypen farlig fort… Hva faen liksom?! Jeg var jo gira for fem minutter siden, men med en gang kroppen kjenner at den får trim ombestemmer den seg plutselig og tenker at dette ikke var en så god idé likevel. Rart.. Løsningen?

Å se på disse “how I got lean” videoene mens jeg trener. Og det funker, merkelig nok.

Jeg har vært flink og trent fire ganger denne uka. Prøver å trene “hver dag”, det vil si at de dagene jeg ikke trener er legit dager jeg virkelig ikke har tid til å trene. Men jeg må si at jeg merker nå at denne rumpe-rutinen min allerede begynner å bli for lite. Første gangen jeg prøvde denne rutinen (sånn 2-3 uker siden) hadde jeg syyyyykt gangsperre dagen etterpå og tenkte “yes, endelig et opplegg som funker uten å måtte løfte drittunge vekter”, men nå merker jeg det ikke så mye lenger. Vi får se, kanskje jeg tar meg råd til å melde meg inn på et treningsstudio. Kanskje.

stygg iphone-5 kvalitet på bildene, kan jeg ikke bare få ny telefon asap  D’:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg