As of lately

Hei! Hallo! Lenge siden sist! Har dere det bra? Har ikke rørt bloggen på nesten to måneder, også bare dumpa jeg det innlegget med innkjøp på dere som om jeg ikke har vært borte i det hele tatt. Er ikke slik at jeg ikke har hatt ting å gjøre da, så tenkte å gi dere en liten recap av livet mitt de siste månedene.

– Siste innspurt på skolen med tentamener og prøver, og skriftlig eksamen i norsk hovedmål og sidemål var i mai. Venter spent på resultatene, enten ble det sykt bra eller sykt dårlig. Tror ikke det blir noen mellomting.

– Møtte statsministeren da hun besøkte skolen. Nå er vi bffs!


(hehe jeg er så fotogeeeeen)

– Skulle egentlig ha pole-forestilling den 3 juni, så det øvde jeg massemasse til. Meeeeen så passet det ikke med noen av stengene mine i lokalet, så det ble avlyst en knapp uke før :/ Typisk asså…

– Var i navnefest for nyfødte tvillinger i Bodø. Kjempeskjønne var de<3

Og har sikkert gjort mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå. Det har vært hektiske tider, så det er skikkelig deilig at jeg ikke skal ha muntlig-eksamen og er dermed teknisk sett er ferdig på skolen nå! Må bare levere bøker og pc-en, også har vi avslutning den 20 juni.

Både i dag og i går har det vært helt fantastisk vær her i Harstad, så jeg har brukt fridagene til å jobbe med brunfargen, men til helga skal jeg jobbe med økonomien.. som vil si at jeg bare skal jobbe, haha. I tillegg til å spare til flyttinga og studier prøver jeg å få kjøpt alle dyre nødvendigheter før studietida starter. Så langt har jeg briller og ny telefon i boks, og mangler ny jeans, nye sneakers og ny vinterjakke. Det er hardt, men jeg vil helst få kjøpt de tingene nå, slik at jeg slipper å spinke og spare når jeg er ny på Ås, uten jobb og vinteren står for dør. Så jeg må bare å stå på og jobbe så mye som mulig! Er faen ikke lenge til jeg flytter jo!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg