Mile high

Nå som skolen er over og sommeren er i gang har jeg fått feriepenger, tilbake på skatten og jobbet en god del ekstra, så man kan trygt si at økonomien har tatt seg opp et hakk eller to. Jeg sparer flittig til flytting og studier til høsten, men jeg har en lang liste over ting jeg ønsker å få på plass før det fattige studentlivet begynner igjen, så nå har jeg kjøpt inn noen nye skatter til garderoben.

Super Skinny Mile High jeans i svart fra Levi’s! Jeg ville investere en god sum penger i en ny svart jeans som blir å vare lenge, og da måtte det nesten bli Levi’s, siden jeg har vært så fornøyd med alle andre jeans derfra. Har så mange topper som passer perfekt til sorte high waist jeans, så denne blir å gi garderoben min et skikkelig løft!

Sorte sneakers fra Reebok. Jeg har slitt ut det hvite paret jeg har fra før, men siden jeg er så fornøyd med både utseende, komforten og prisen kjøpte jeg bare samme modell. Gikk for svart denne gangen, siden jeg bruker så mye svart ellers og det blir lett å kombinere.

En liten svart veske. Den kostet rundt 100kr, er kjempeliten og har plass til det mest nødvendige, perfekt for fylla haha! Trenger virkelig nye vesker, alle veskene mine er så slitte. Men så vil jeg ha så fine og dyre vesker haha, så er bare å hive seg i sparinga, hehe.

En crop-top fra H&M. Den trengte jeg strengt tatt ikke, men den kostet 20kr, matcher perfekt med flere av jeansene mine også er den jo supersøt! Så jeg synes den var verdt det.

Og det kanskje mest unødvendige kjøpet er denne kjolen som jeg hadde på meg på skoleavslutninga. Den kommer nok ikke til å bli så mye brukt, men den passer bra til konfirmasjoner, dåp, 17. mai, sydenferier og liknende. Den er deilig, fin, enkel og romslig, så jeg tror dette er en kjole som kan vare livet ut. Jeg er faktisk ganske fornøyd med kjøpet selv om jeg sikkert ikke kommer til å bruke den mer enn to ganger i året. Den kostet 400kr og er fra BikBok.

Nå føler jeg garderoben min endelig begynner å ta form! De nye jeansene mine gjør at jeg får brukt mange plagg jeg ikke synes passer sammen med mine blå low waist jeans, og trengte virkelig nye joggesko siden mine var full av hull. Det eneste jeg virkelig trenger nå er en vinterjakke, så tror jeg at jeg begynner å nærme meg målstreken for en funksjonell garderobe jeg trives med.

2 kommentarer
    1. Hahaha, einaste paret med bukse æ har anna enn sløvebukse akkurat nu e faktisk blå low waist jeans 😂 Kunne sårt trengt mæ ei buksa i svart for å si det sånn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg