Milelang to-do list

Haha, nå skal dere høre hvordan de par første ukene mine som student kommer til å bli! Brace yourselves….

– Vi ankommer Kongsberg den 14 august

– Første skoledag er 15 august

– Fadderuken starter den 14 august og varer i to uker

– I løpet av de to første ukene skal vi ha en obligatorisk matteprøve….

Så de to første ukene mine i Kongsberg kommer jeg til å måtte øve til en matteprøve, flytte inn i leiligheta og delta på fadderuke SAMTIDIG! Herregud…

Flyttemannen vår sier også at det er mulig at han ikke kjører før 13 august, og kommer da frem til Oslo den 15. Som betyr at jeg må sove i en umøblert leilighet uten noe som helst en natt, og at Jonas mest sannsynlig må ordne med frakt av møbler fra Oslo til Kongsberg alene, siden jeg er på skolen da.

Men hallais, vi fikk leiligheta vi ønsket oss! Så da er det 60 kvadrat inkludert internett. OG oppvaskmaskin! Luksus ass! Leia er 7500,- i måneden, og med strøm blir det på ca. 8000, som er helt overkommelig. Jeg er kjempefornøyd, og husverten virker grei også. Vi har faktisk lov til å ha dyr der. Det eneste som er litt negativt er at den er totalt umøblert, så vi må kjøpe inn en god del greier, som kjøleskap, sofa osv. Men på den positive siden får vi innredet det slik vi selv ønsker slik jeg ønsker. Og akkurat DET er noe jeg gleder meg ekstremt til!

soon<3

2 kommentarer
    1. Kor bra at dokker fikk ei sånn leilighet! Vi må leve på 24 kvadratmeter med et veeeldig lite kjøleskap, ingen fryser og to kokeplate, fellesvaskeri med kostnada for hver vask, for 7600 i måneden 😂 Men men, så e det nu tross alt Oslo da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg