14 days

I går var siste vakten min på Esso. Det var litt rart, jeg har jobbet der i fem år, og stasjonen har vært et stabilt og trygt holdepunkt for meg gjennom de fem årene. Men jeg drar ikke før om 14 dager, så er mulig jeg får lurt meg til en vakt eller to før vi drar hehe. En liten lønning i september hadde absolutt ikke vært feil!

Spesielt siden jeg har signert kontrakt med djevelen selv. Eller, det føles sånn ut i allefall. Det er snakk om studentleiligheten på Ås. Jeg må betale 6280kr i måneden til noen flytter inn i den, eventuelt ut oppsigelsestiden som er på tre måneder. Meget sure penger å betale for en leilighet jeg ikke kan bruke. En månedsleie hadde dekket pensumlisten min for det første året på optometristudiet… Så håper virkelig noen flytter inn i den asap!

Ellers begynner ting sakte men sikkert å falle på plass. Jeg fant matteboka fra pensum på ARK i dag til 20% rabatt, så da måtte jeg slå til! Sparte 199kr på det tilbudet. Håper den kommer i løpet av denne uken så jeg får begynt å se på kapitlene til den første matteprøven. I dag fikk jeg også søkt om politiattest, og i går pakket jeg meg nesten ferdig. Bare litt klær og småting igjen, så er jeg klar til å flytte.

In action. Snart ferdigpakket, og lurer seriøst på hva jeg skal ta meg til de neste to ukene, sett at jeg ikke får noen ekstravakter. Hadde fri på torsdag og fredag i forrige uke, og allerede på fredagen holdt jeg på å kjede vettet av meg lol. Nei, den matteboka må bare komme i posten asap så jeg har noe å henge fingrene i!

Jeg har også lært meg å bruke filter på snapchat lol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg