Gråt av lettelse

I dag dere! I dag fikk jeg mail om at noen flytter inn på leiligheta på Ås, så jeg slipper å betale noe som helst på leiligheta der! Ble faen meg så glad når jeg fikk mailen at jeg begynte å gråte, lol. Jeg liker ikke å surke og klage så ekstremt mye på bloggen, for jeg prøver jeg så godt jeg kan å fokusere på de gode tingene, og tenke at enten så går det bra, eller så går det over. Det hadde dette også gjort, det hadde vært noen fattige måneder, men så hadde det vært over. Men herre jesus kristus så glad jeg er for å slippe den sure streken i regninga! Det er ikke uten grunn at jeg begynte å grine av mailen, for dette har virkelig hengt over meg som en mørk tordensky de siste ukene. Nå slipper jeg å leve på vann og brød de neste tre månedene, og kan heller bruke de pengene på pensum, pc til studiene og møbler til leiligheten. Jeg har vært i en slags tilstand av sjokk og vantro i hele dag, jeg er så sinnsykt glad!

Det var egentlig alt jeg hadde å fortelle i dag 🙂 Ellers har jeg hatt rekeaften med mamma og har det ganske bra. Vi blogges senere<3

recycled selfie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg