Last weekend

På fredag var det fint vær, og jeg hadde fri fra jobb så DET måtte nytes! Frukt, sol, grilling og en god bok, ja takk! Lørdag hadde vi vår siste (?) fest før alle drar. Haha uff, jeg blir jo rørt til tårer 🙁 Ikke lenge igjen før alle drar hver til sitt! På lørdagen rakk jeg også å se Vilde og Cato mens de var på helgetur i Harstad, aner ikke hvor lenge det blir før jeg får se dem igjen. Jeg hadde også et par korte vakter på Esso i helgen, så da blir det en liten tusenlapp som lønning i september!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg