Nytt design!

Finally! Jeg har ønsket å bytte design i sikkert ett år nå, men unnskyldningene for å utsette det har vært mange. Jeg har ikke hatt noen konkret idé om hvordan jeg vil det skal se ut, jeg må ta noen ordentlige bilder til en ny header, gidde å knø med koding i gud vet hvor mange timer og ja. Men nå var jeg så lei at jeg bare sa “fuck it, alt er bedre enn det designet jeg har nå”. Har hatt det gamle designet mitt i over to år nå og har vært så lei at jeg vil spy, så det var på høy tid med nytt design!

Så jeg fant et gratis-design jeg likte fra Julie Viktoria sin blogg, og tok den beste og nyeste selfien jeg hadde for hånd og snekret sammen en dugelig header i picmonkey. Skulle gjerne si at headeren er midlertidig og at jeg skal fikse en ny og finere en snart, men nå har jeg brukt over ett år på å somle meg til å mekke et nytt design med det jeg allerede har, så tror ikke vi skal satse på at det blir noen ny header med det første, hehe.

Hva synes du om designet? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg