Hei fra Kongsberg!

Et lite knippe bilder fra dagen. Det første er vårt siste glimt av Harstad, som vi ikke ser igjen før jul. Neste bilde er fra flyturen, det tredje fra togturen. Det siste bildet viser soverommet vårt akkurat nå.

Reisen gikk overraskende nok ganske smertefritt. Vi stod opp i god tid, kom oss på flybussen i god tid, flyet var ikke forsinket, vi fikk til å ta tog uten problemer. Ja, det gikk jo så smooth som det kunne gått! Eneste problemet var at vi hadde overvekt på kofferten vår, og måtte betale sure 500kr for de 6 ekstra kiloene… Men bortsett fra det har alt klaffet i dag, så jeg er kjempefornøyd!

Tingene våre kommer ikke før om et par dager, så det første vi gjorde da vi fikk nøklene var å kaste tingene våre inn i leiligheta, låse døra og ta turen til Kongsberg sentrum for å kjøpe luftmadrass før butikkene stengte. Da fikk vi også tatt oss en fin tur, vi gikk det som blir ruten min til skolen, vi var innom begge sentrene her, og har rett og slett gjort oss litt kjent.

Kort oppsummert er jeg ganske fornøyd med leiligheta. Rommene er mye større enn de så ut som på bildene, fargene er fine, og vi har varmekabler over alt! Varmekabler<3 Men jeg må si at jeg gleder meg ekstremt mye til å få innkjøpt møbler, og få flyttelasset vårt hjem. Tror denne leiligheta raskt blir å føles mer som et hjem så snart vi har tingene våre her.

Jeg er for øvrig dødssliten, og klar for en god natts søvn før første skoledag i morgen. Jeg er spent!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg