Leiligheten i bilder

Nåååå har jeg overlevd min første uke i Kongsberg, og vi begynner endelig å få leiligheta på stell. Jeg har en million ting å fortelle dere, så tror nesten jeg må dele det opp i forskjellige innlegg. Først ut er leiligheta!

Her ser dere stua, kjøkkenet og Jonas sitt pc-bord. Så langt er det bare “the bare essentials” som er kommet i hus, så det ser litt nakent ut. Etter hvert blir det pynteputer, gardiner, planter og nips. Også har jeg planlagt et lite diy-prosjekt med sofabordet som jeg gleder meg til å komme i gang med.

Soverommet er det rommet jeg så langt er mest fornøyd med, og som jeg føler er mest hjemmekoselig.

Dette er gangen vår. Bildet til høyre viser hvordan gangen er utformet, den ser ut som en “T”. Dørkarmen helt til høyre på bildet er soveromsdøra, så vi kommer inn til gangen gjennom soverommet. Der det går inn til venstre har vi skrivebordet mitt og et stort garderobeskap, og badet. På veggen til venstre har vi en svær bod, som akkurat nå huser alle pappeskene fra flyttelasset og nye møbler. Takk gud for den boden der altså, hvis ikke hadde vi hatt papp liggende over alt.

Pros: Fine farger, stor leilighet, stor bod, fint bad, mye lys inn til soverom, stue og kjøkken

Cons: Planløsningen kunne vært bedre, skader på vegger og gulv, gulvet er skjevt, edderkopper

Jeg er ikke kresen, så skadene og det skjeve gulvet bryr jeg meg ikke så mye om. Men planløsningen er liiiiiittegrann irriterende. Spesielt det at vi må gjennom soverommet for å komme til badet, og at inngangsdøra vår er ved kjøkkenet, og ikke i den lange gangen vi har. MEN jeg tror vi blir å trives her uansett! Jeg synes leiligheta er kjempefin, og gleder meg til å gjøre den til min egen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg