Studentlivet

Siden vi kom til Kongsberg har jeg hatt hendene fulle med flytting og fadderaktiviteter, som har resultert i at jeg henger langt etter i matematikken, heh… Jeg har ennå ikke jobbet meg gjennom de tre første kapitlene, som legger grunnlaget for det vi har begynt med nå, så jeg jobber på spreng for å hente meg inn og kunne henge med i forelesningene. Jeg har ikke fått stol til skrivebordet mitt i gangen, så enn så lenge må jeg jobbe i sofaen lol.

Heldigvis stortrives jeg på skolen og i klassen. Alle er så åpne og positive, så selv om jeg ikke har fått meg noen bffs er jeg aldri alene, og har alltid noen å snakke med og sitte sammen med i kantina. Fadderuka har så langt vært helt fantastisk takket være engasjerte faddere og gira fadderbarn, og vi har ennå noen dager igjen med konsert, toga-party og gruvetur før det er over og studiene begynner for fullt.

Faddergruppe 5 <3

Ellers har jeg funnet ut at de har et lite pole-studio her på et treningssenter som heter Release! Jeg er helt i lykkerus, det var liksom det eneste som manglet i Kongsberg. Nå slipper jeg å dra til Drammen hver gang jeg vil trene i studio. Nå gleder jeg meg litt til fadderuka er over slik at jeg får tid til å ta opp treningen igjen, hehe.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg