Update

Nå har jeg faktisk langhelg! Herregud så deilig. Jeg henger så etter på skolen, så alt annet i livet blir helt nedprioritert siden jeg prøver å hente meg inn i alle fagene. Men nå har jeg endelig litt ledig tid, så i dag hadde vi vår første rundvask av leiligheta. Det trengtes virkelig, spesielt siden det var ganske dårlig vasket da vi flyttet inn. Så nå gleder jeg meg virkelig til å legge meg i nyvasket sengetøy på et gjennomluftet soverom.

( helgekos<3 )

Hvordan er studiet så langt da? Vel, de neste månedene blir ingen dans på roser. I tillegg til at jeg allerede henger etter i matte og biologi har jeg matteprøve den 7 september, og rundt 10 gamle eksamensoppgaver i biologi som skal være levert innen 15 november… Bortsett fra miniprosjektet vi hadde den første uka har vi ikke hatt noen forelesninger eller “timer” i optometri, det starter vi med i neste uke. Jeg er spent! Vi skal ha praksis allerede i Oktober, så jeg regner med det er MYE vi skal gå gjennom frem til da. Så min erfaring så langt er at optometri er et hardt studium. Men det sier sikkert alle om studiene de går på.

(fra miniprosjektet, de to første bildene er av mine øyne)

Nå skal jeg lese litt biologi før jeg legger meg…. Helg sa du? Åh nei. Dessuten får jeg besøk av lillesøsteren min og typen hennes på søndag, noe jeg gleder meg kjempemye til! Og da vil jeg ikke la unnagjort skolearbeid ødelegge dagen ved å stresse meg ut.

(fra fadderfest aka. lykkeligere tider)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg