September set-up

Jeg har veldig lyst til å blogge, men ordene setter seg liksom fast på veien fra hjernen til tastaturet, om dere skjønner hva jeg mener?

Vel, jeg er blitt syk. Ikke er så rart, for alle på skolen min har enten vært syk, eller er syk nå. Jeg bare håper det ikke blir verre, orker ikke bli sengeliggende nå. Siden jeg er syk har jeg tatt meg litt fri fra all pensumpugginga, og tegnet litt i bujo-en min. Tenk, den er snart utskrevet nå! Bare et par sider igjen nå.

Jeg elsker høsten, så det ble temaet for september. Eller, vet ikke hvorfor jeg forbinder rødrev med høsten? Men fargene er veldig høstlige da. Jeg har endelig laget en søvnlogg, og er spent på resultatene ved slutten av måneden! Ellers har jeg for første gang prøvd meg på et nytt oppsett for månedlig oversikt. Vet ikke helt hva jeg synes ennå… Og jeg har fått for vane å skrive ned været for uka, som jeg synes er ganske kjekt å ha notert ned.

Sorry hvis stemningen i innlegget er litt kjip, november-pessimismen kom tidlig til meg i år. Sikkert fordi jeg har stresset så mye over alt med flytting, studier og økonomi. Men det ordner seg, jeg må bare få tid til å tilpasse meg ordentlig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg