Alle klærne mine

Jeg begynte på et nytt prosjekt i dag, nemlig å ta bilde av alle klærne mine! Jeg sliter konstant med at jeg har tusen plagg og angivelig “ingenting å ha på meg”, og ender opp med å bruke de samme antrekkene og plaggene igjen og igjen. Så jeg har laget meg en database med bilder av alle klærne mine. Det tok litt tid, og bildene er ikke av høyeste kvalitet, men det duger. Planen er å bruke bildene til å kunne sette sammen antrekk på pcen. Her er er noen antrekk jeg satt sammen nå i kveld.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Bare for å teste det ut smekket jeg sammen disse collagene i picmonkey, men jeg må si jeg er veeeeldig fristet til å laste ned photoshop og lage litt penere collager. Jeg er jo veldig glad i polyvore, men synes det er så irriterende at jeg aldri finner akkurat de plaggene jeg har, og må lete i evigheter etter dupes. Men nå slipper jeg det! Og det beste er at alle disse antrekkene kan jeg bruke her og nå, for jeg har alle plaggene fra før!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg