I det siste

Jeg har vært syk i nesten to uker nå, og er møkka lei! Heldigvis er jeg på bedringens vei nå, de verste hosteanfallene har gitt seg og halsen er ikke hoven lenger, så jeg begynner å dra på skolen igjen i morgen. Uff, nå henger jeg SKIKKELIG etter 🙁

Bildene er fra i dag. Jeg og Jonas lagde ordentlig god frokost, litt ekstra søndagskos før det en ny uke med skole og jobbsøking. Og endelig kom det en dag uten steksol eller regn, så jeg har tatt fatt på DIY-prosjektet med stuebordet. Håper det blir bra! Også har jeg begynt å spille Neko Atsume. Hvorfor har jeg ikke hørt om dette spillet før nå? Den engelske versjonen kom jo ut i 2015, og den japanske i 2014! Herregud, jeg har jo tydeligvis levd under en stein de siste årene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg