Får ikke nok av skjørt

Jeg har det så gøy med å sette sammen antrekk med klærne mine! Nå gjenstår det bare å faktisk tørre å bruke dem. Det er skikkelig teit, men desto eldre jeg blir, desto flere “hemninger” får jeg når det kommer til klær og sminke. Kjøpte meg thigh-high boots i juli, og har ennå ikke brukt dem fordi jeg ikke “tør”. Men jeg har allerede brukt et par av de forrige antrekkene jeg lagde, så dette hjelper litt.

Army Green

The plaid shirt

Lavender

Black  White  Gold

The plaid shirt 2.0

Cozy wool for winter

Not so plain white

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg