Unpopular fashion opinions

Jeg elsker UGGs og skjønner ikke hvorfor folk synes de er stygge. Ser bare ut som vanlige basic sko i mine øyne.

Har aldri forstått meg på trenden “treningstights til hverdags”. Hver gang jeg ser noen i treningstights utenfor gymmet tenker jeg at det må være fordi de aldri trener, så de bruker tightsen til hverdags for å rettferdigjøre kjøpet sitt. Eventuelt for en “se hvor flink jeg er å trene” look. Spesielt behagelige eller pene synes jeg heller ikke de er.

 

Alle kan bruke briller, uavhengig om de har synsfeil eller ikke. Briller kan være så sykt fint, og jeg synes ikke det skal være forbeholdt de med synsfeil. Mote er for alle!

 

Kan ikke cut-out trenden dø ut snart? Er så mange klær som ville vært helt fantastisk fine hvis det ikke var for at de har hull på skuldrene / under puppene / over puppene / på albuene / under rumpeballene etc…

Det samme går for klær med “quotes” og annen cheesy tekst…. Den kjolen på h&m som så dritfin ut helt til jeg så nærmere på den og det stod “minimalist” over brystet. WHY?!

 

Hvor er alle de kreative mote-bloggerne og vloggerne blitt av? Nesten alle jeg finner på youtube kjører tilnærmet helt lik (chic business casual), mens de andre enten er for basic eller helt i andre enden av spekteret (hvor funksjonalitet er helt ut av vinduet). Savner Livingdoll 🙁

De små solbrillene som har vært trendy nå i sommer er noe av det styggeste jeg har sett. Og hallo, de er jo så små, de beskytter jo ikke øynene for noe som helst!

 

Jeg hater ballerina-flats, og har ennå til gode å se en person som kler dem.

Blå jeans er vanskelig å style bra. Det er vanskelig å finne farger som får blå jeans til å “poppe”, og omvendt, noe som gjør at blå jeans ofte drar antrekket ned og gjør det lite iøynefallende. Men jeg elsker blå jeans, og mener fremdeles det er et must i garderoben lol.

“Business casual” er den kjedeligste stilen jeg vet om, og jeg synes så visst ikke en blazer + camisole topp er noen essential i den ordinære garderoben.

Må selvfølgelig komme med en liten disclaimer for ja, alle kan selvfølgelig gå i det de vil og føler seg mest komfortable med 🙂 Jeg respekterer dere like mye selv om dere skulle hatt på dere treningstights og ballerina-flats og er helt uenige med meg. Denne posten er bare for gøy!

Er du enig eller uenig? Hva er dine upopulære meninger?

serr det hadde vært gøy å høre deres “unpopular opinions”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg