Capsule wardrobe – wants and needs

Om vi ser bort fra antrekkene jeg har satt sammen i det siste, så begynner det å bli en stund siden jeg har blogget om capsule wardrobe prosjektet mitt. Grunnen til det er faktisk ganske herlig – jeg har endelig en garderobe jeg liker! Jeg er i hvertfall fornøyd med det meste av klærne mine, så nå er det sko, jakker og tilbehør som må oppdateres. Det er så gøy å se at jeg har litt fremgang, og sakte men sikkert jobber meg opp mot drømmegarderoben!

Jakker

Det aller første jeg skal skaffe meg når jeg får råd er en ny vinterjakke. Den skal jeg splurge på denne gangen, slik at jeg får en deilig og varm jakke i god kvalitet, som jeg også synes er fin. To andre jakker jeg virkelig ønsker meg er en svart regnjakke og en oversized skinnjakke. Skinnjakkene mine er så figurnære at det blir for trangt med ullgenser under, så en oversized hadde vært perfekt.

1. HER   //    2. HER   //    3. HER

Sko

Sko er det teknisk sett ingen mangel på, men veeeeldig mange av parene mine er høye hæler Og jeg tør ikke å gå i høye hæler, haha… Nå har jeg innsett nederlaget, og skal fra nå av heller kjøpe sko uten eller med lav hæl, slik at jeg faktisk får brukt skoene. Øverst på ønskelista er gummistøvler, for det har jeg ikke, og det regner ganske mye i Kongsberg.

1. HER    //    2. HER    //   3. HER

Vesker

Er det noe jeg virkelig trenger, så er det vesker! Før hadde jeg faktisk sykt mange vesker som jeg pleide å bruke på videregående, men de er så slitte nå at de ikke ser ut. Det er to stykk jeg ikke har fått meg til å kaste (da hadde jeg vært helt fri), og de er så slitte at de drar ned hele antrekket 🙁 Jeg ønsker meg en svart og en brun, såpass store at jeg kan bruke dem til skolen. En grå hadde heller ikke vært så dumt.

1. HER    //    2. HER    //    3. HER

Tilbehør

Alle skjerfene mine er minst tre år gamle, så kunne godt tenkt meg et par nye. Jeg ønsker meg også en klokke, for det har jeg ikke. Også trenger jeg hansker/votter, og kanskje en lue, for det har jeg heller ikke. Så mye jeg mangler lol.

1. HER    //    2. HER    //    3. HER

Hva står på din ønskeliste? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg