Shoppinghjertet fryder seg

Nå er det en liten stund siden sist. Grunnen er at det ikke har skjedd så mye spennende i livet mitt. Jeg kunne skrevet flere innlegg hvor jeg klager på skole, økonomi, at jeg ENDA er syk osv, men jeg begynne å bli ganske lei av å klage nå. Fuck klaging.

Økonomien har nå bedret seg en smule i hvertfall. Såpass mye at jeg har tatt meg friheten til litt shopping! Jeg har et skikkelig shoppehjerte, noe jeg skulle ønske at jeg ikke hadde… Kunne jeg ikke fått samme glede av en hobby som ikke er så dyr? Oh well, man kan vel ikke få i både pose og sekk. Anyway, her er det som fikk bli med meg hjem denne gangen.

Ny bullet journal! Nå har jeg skrevet ut den gamle og skal endelig få teste ut Leuchtturm. Gleder meg masse til å komme ordentlig i gang med den!

 

Jeg har også kjøpt gardiner til stua. Det var på tide! Jeg er så newb på interiør, så jeg er spent på om jeg blir å beholde disse gardinene, eller om det blir helt mismatch når vi får flere ting inn i stua. Enn så lenge er jeg bare glad for at vi har gardiner.

 

Si hei til mine første planter! Jeg synes det er så fint med planter, og kan ikke vente til jeg har fått en stor samling! Skal lage en innendørs jungel i leiligheta, hehe.

 

Dette er muligens det mest unødvendige kjøpet. En pyramide i glass med gullrammer. Jonas lurte fælt på hvorfor i alle dager jeg måtte ha en pyramide. Casen var at jeg har sett på pinterest at mange bruker slike “glassbur” som display til steinene sine, og det har jeg hatt lyst til å gjøre selv. Så jeg ble sykt gira når jeg fant denne på Glitter, haha! Jeg ble kjempefornøyd, og liker virkelig pyramideformen. Synes den skiller seg litt ut fra de andre displayene jeg har sett på pinterest.

 

Og litt mer dilldall fra Glitter. Jeg hadde ønsket meg disse tingene ganske lenge, så når jeg fikk 30% rabatt på hele kjøpet var det bare å slå til. Jeg har ikke så mye tilbehør, så håper dette kan inspirere meg og gi antrekket mitt et lite løft. Jeg er spesielt spent på hårbøylen, det har jeg ikke brukt på mange år!

 

Og til slutt en ildfast form. Det dyreste og kjedeligste kjøpet, og likevel mest sannsynlig den tingen både jeg og Jonas kommer til å få mest glede av. Nå blir det enchiladas, moussaka, lasagne, nachos, fløtepoteter og pølsegrateng<3

I morgen drar jeg til Gjøvik sammen med Simen og Jonas. Vi skal besøke Sondre og de andre guttene i kollektivet der. Det er litt morsomt, i kollektivet Sondre bor i er det kun Harstad-gutter nå, og alle kjenner hverandre ganske godt. Gleder meg enormt, håper bare formen tar seg litt opp før vi drar. Startet høstferien med feber, og siden har jeg vært tett i både nese og hals. Men herregud, jeg har vært syk i seks uker nå og gidder ikke la det ødelegge for meg, så jeg drar uansett!

3 kommentarer
    1. Malin Litlehei: I know, den er så fin! Man får kjøpt slike steiner i egne steinbutikker og på internett. Anbefaler å sjekke ut etsy, mange forhandlere der som selger mye fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg