Gjøvik

Klokken 15 på fredag stod Simen uten for døren, og vi tok oss en roadtrip til Gjøvik for å besøke Sondre og de andre guttene i kollektivet. Det var på høy tid at jeg fikk besøkt Gjøvik. Sondre har jo bodd der i over et år, og bestevenninnen min bodde også der i fjor, så en tur til Gjøvik har lenge stått på “må gjøre” listen min. Til tross for at jeg ennå er syk var det en kjempefin tur. Alle guttene er så gode, og vi har det alltid gøy når vi møtes.

For det første synes jeg det er stas bare å sitte i bil. Herregud hvor mye jeg savner å ha bil. Det var også så fint og idyllisk å kjøre i det fine høstværet. Jeg har sett så mange fine plasser, hus og hager, jeg måtte virkelig holde meg for ikke å be Simen stoppe hvert tiende minutt så jeg kunne ta bilde av et søtt hus eller et fint landskap, haha! Jeg er litt sær og turist-aktig sånn sett. Også fikk jeg styre musikken uten noen innvendinger fra guttene, som var skikkelig snilt av dem. Fikk til og med lov til å høre på Hannah Montana.

Første kvelden i Gjøvik slappet vi av med BurgerKing, pils, Super Smash og film. Vi så filmen “Your name”, som er en japansk anime. Jeg elsker anime, de har ofte helt syke plot, og animasjonen er fantastisk! “Your name” handler om en jente og en gutt som begynner å bytte kropper. En dag våkner jenta opp i guttens kropp og tror hun dørmmer, mens gutten våkner opp i jentas kropp og tror det samme. Jeg vil ikke si så alt for mye og spoile filmen for dere, men her er en trailer dere kan sjekke ut.

xU47nhruN-Q

Lørdags kveld var det selvfølgelig duket for fest. I god Harstad-ånd spilte vi vårt hjemmelagde kortspill som heter “Fylla”, og selvfølgelig beerpong. Deretter stakk vi ut på Flipp, hvor de hadde arcadespill innebygd i bordene. Morsomt konsept! Så ble det kebab før vi tok kveld.

Haha, jeg og Jonas prøver ennå å få tatt et fint kyssebilde, men jeg tror jeg er for ufotogen til at det noen sinne blir å skje.

Nei, dette må absolutt gjentas! Det er så fint å være sammen med guttene, så det føles litt tomt ut å komme hjem til Kongsberg, hvor alle vennene mine er et par timer unna. Jeg kan trøste meg med at det bare noen uker til jeg skal i praksis i Tønsberg. Da skal jeg bo hos Ida Elise og Joakim i fem dager, og jeg gleder meg enormt!

Enn så lenge, Gjøvik!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg