Min nye bullet journal!

Nå har jeg endelig tatt meg tida til å skrible litt i min nye bullet journal. Er ikke bare bare å begynne fra scratch igjen, mye som skal settes inn og ordnes. Men det er verdt det, så langt er jeg skikkelig fornøyd, og liker allerede denne mye bedre enn den forrige.

Min første feil var en STOR en. Når jeg skulle skrive inn kalender for 2018 så jeg på feil kalender og skrev inn kalenderen for 2017… Det merket jeg ikke før jeg var ferdig med HELE kalenderen + de tre første måneds-oversiktene. Jeg fikset det ved å klippe og lime, enkelt og greit. Ellers lagde jeg en side for “Key”, som jeg egentlig ikke hadde tenkt til. Jeg synes det er litt bortkastet med en slik side, for jeg trenger ærlig talt ikke en referanse for symbolene jeg bruker. Husker de ganske greit av meg selv. Men så fikk jeg en så god idé for hvordan siden skulle se ut at jeg lagde den likevel, hehe. Jeg ble kjempefornøyd med den, og synes den ble hundre ganger finere enn min forrige “Key” side!

Ellers er det noen blanke sider her og der som jeg har tenkt til å pynte med tegninger og sitater etter hvert. Håper at jeg skal få laget mange flere collections og inspirasjons-sider i denne bullet journalen.

Jeg er forresten veldig fornøyd med Leuchtturm! Sidene er ikke så tykke, så det blir en god del “ghosting”. Men siden sidene er blekk-sikre er det nesten ingenting som blør gjennom, så da overlever jeg ghostingen! Nå kan jeg endelig få brukt Spectrum Noir pennene mine<3 De eneste av tusjene mine som blør gjennom er noen av Sharpie Permanent Marker tusjene, men det går bra. Jeg har mange alternativer jeg heller kan bruke.

3 kommentarer
    1. E også veldig fornøyd med Leuchtturm, og spesielt dottan på siden! Litt kjipt at siden e såpass tynn at tusjen går gjennom, for like nemlig best å bruke tusj 🙁 Men herregud så flink du e! Æ har feila så sykt mange ganga, som for eksempel da æ laga sånn “moods of september” og tegna et par store blad som æ fylte dagan inn i, og trur du ikkje æ bynte å fargelegge dem uten videre i helt tilfeldige farga uten nåkka sammenheng med det som va meininga? 😂😂 Blei så sykt sint på mæ sjøl når æ innså ka æ nettopp hadde gjort!

    2. mairho: Ka slags tusja e det du bruke? De eneste av tusjan mine som faktisk går gjennom arket e sharpie-tusjan, regne med det e fordi de e alkoholbasert. Bic-tusjan mine bare ghoste litt, på samme måte som pennen æ bruke gjør. Ønske mæ Tombow-tusjan, har hørt de e fantastisk!
      Haha, uff, e lett å bli revet med når man først har satt sæ ned med fargeblyantan ??

    3. Æ bruke nån æ kjøpte på en bokhandel spesielt for fargelegging og doodling, dem hete bare “fineliner” og merket e Scribo. Står at dem e vannbasert 🤔
      Haha, rett etter æ skreiv den forrige kommentarn skulle æ skrive opp ukesplan, så skreiv æ thursday som tirsdag og tuesday som torsdag, blei så sykt sur!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg