Hello November

Goodbye October

 

Hello November

Siden det er November og vi snart trer inn i advent ble det lilla som er månedens farge, og krystaller som månedens tema. Veldig fornøyd med dette oppsettet og temaet, synes det ble kjempefint! Eneste jeg har å klage på er at det ble litt for mange smådetaljer på måneds-oversikten, jeg ble litt revet med hehe.

Denne måneden prøver jeg meg igjen på en sleep-tracker, også har jeg laget en study-log i et desperat forsøk på å motivere meg selv lol. Eksamen om to uker, og jeg stresser over at jeg stresser for lite, om det gir mening. Altså, i stedet for å tenke “å shit jeg må lese!!!” tenker jeg “faen skal ikke du slutte å være lat og begynne å stresse over eksamen snart?!”. Nå ønsker jeg i hvertfall å fylle ut loggen slik at det kan se ut som om jeg har prøvd lol.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg