Kjoler til julen og nyttår

Dette er et dilemma for meg hvert eneste år. Jeg er supersvak for pene ting og elsker å dolle meg opp . Men jeg har aldri vært noen millionær, så det å kjøpe en kjole som jeg planlegger å bruke én kveld blir rett og slett for uøkonomisk. Spesielt når jeg allerede har 20 kjoler å velge mellom, og 100 andre ting jeg heller burde spare pengene til.

Men faen, man vil jo ikke bruke den samme kjolen på julaften som man har brukt de siste 3 årene. Personlig smak og motebildet endrer seg opp gjennom årene, så man ønsker jo å fornye seg. Den kjolen som var fantastisk for tre år siden er ikke nødvendigvis like trendy eller like “meg” nå. Jeg vet ikke, jeg skal tenke litt på det. I mellomtiden drømmer jeg meg bort med vindusshopping på internett.

 

For julaften og julemiddager

1. HER   //   2. HER   //   3. HER

Jeg vet noen synes det er en litt “gammeldags” tankegang, men jeg kunne ikke tenke meg å sitte under julemiddagen med familien i en kjole som viser både kløft, rumpe og lår. Så disse kjolene synes jeg er perfekte! Ikke heldekkende maxi-kjoler, men heller ikke sånn at det ser ut som om man prøver å “score” under familiemiddagen. De røde er så “julete”, og mørkeblått sammen med sølv og diamantsmykker gir meg en skikkelig “starry night” vibe.

 

For julefester

1. HER   //   2. HER   //   3. HER   //   4. HER

Det blir garantert noen fester med Harstad-folket i jula, når hele gjengen er samlet i samme by. Da er det kjekt med noen kjoler som egner seg for byen og festligheter, også er det mer innafor med kjoler som viser litt former og hud.

 

For nyttårsaften

1. HER   //   2. HER   //   3. HER

Jeg ELSKER nyttårsaften! Føler det er en av de få kveldene i året hvor man kan dra den helt ut med glitter og glamour, uten at det blir too much. Jeg har lagt min elsk på rosegull, men svart vil alltid være et trygt valg. Jeg ønsker meg kjolen til venstre såååå mye, tror den hadde sett sykt bra ut med en søt diamant-choker og krøller i håret.

Det er bare et problem med å tenke på det, og det er at om en måned vil de fineste kjolene være utplukket i min størrelse. Mange av disse er det allerede, så det er egentlig bare om å gjøre å bestemme seg kjapt. Nei, jeg skal prøve å være sterk og klare meg med det jeg allerede har!

4 kommentarer
    1. Så sykt fin dem alle va, æ blir skikkelig inspirert! Føle den så sykt da, har virkelig ikke råd til nye kjola til jula og det e så kjipt, hahaha 🙁

    2. mairho: Haha, slit nok med å ha råd til vanlige klær så e bare å glemme finklærne som man bruke maks to ganga i året! Meeeen kanskje til neste år :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg